Zoektermen.

Belangrijke zoektermen in je branche heeft impact op alle andere aspecten van zoekmachine marketing.
Het is vaak de eerste stap die gezet wordt bij een zoekmachine marketingcampagne.

Zoektermen vertellen je waar je doelgroep precies zit en laten je zien waar je gaten laat vallen of juist progressie boekt.

Enkele voorbeelden: Zoek in google chrome typ het zoek woord (windowfilm/s) > u ziet dan in de (organische) resultaten
nummer 1 <Windowfilm – Signfilm> als eerste van ± …miljoen pagina’s en <Automotive Windowfilm Series – Signfilm> als tweede Organisch !! van de ±  …miljoen pagina’s paginas.
Of typ op (suntek ppf) > u ziet dan op 1ste plaats <SunTek PPF Film> en tevens 2de en derde plaats op google pagina’s. WYSIWYG ! Organisch !! 😉

Voordat een bedrijf kan groeien door middel van zoekmachine optimalisatie, moet men eerst begrijpen wie ze zijn, wie hun klanten zijn en wat hun doelen zijn.
Te veel mensen omzeilen deze cruciale plannings stap omdat zoekwoord onderzoek tijd kost, en waarom zou u de tijd besteden als u al weet waarvoor u wilt ranken?
Het antwoord is dat waar je voor wilt rangschikken en wat je publiek eigenlijk wil, vaak twee totaal verschillende dingen zijn.

Trefwoorden ontdekken.

Je hebt waarschijnlijk een paar zoekwoorden in gedachten waarop je wilt ranken.
Dit zijn zaken als uw producten, diensten of andere onderwerpen die uw website/shop behandelt, en het zijn geweldige zoektermen voor uw onderzoek, dus begin daar!

keyword-research-seo-google-htmlweb-designer-google-search